Emmi Lehtomaa
Verkkovalmennuksen myyminen
Emmi Lehtomaa on yrittäjä ja luultavasti Suomen tunnetuin Instagram-valmentaja. Hänellä on myös vaikuttajien managerointiin keskittyvä yritys, Fament Oy, jossa Emmi auttaa suomalaisia some-vaikuttajia nousemaan urallaan seuraavalle tasolle.
Emmi oli jo pitkään valmentanut ihmisiä henkilökohtaisesti nousemaan esille Instagramissa, mutta halusi pystyä auttamaan entistä useampia kehittämään omaa somebrändiään. Tähän tarkoitukseen hän kehitti vuonna 2019 supersuosituksi nousseen “Kirkasta Instagram-brändisi” -verkkovalmennuksen, jonka lanseerauksessa ja markkinoinnissa tärkeässä roolissa luomani myyntitunneli oli yhteistyömme aikana 8/2019-9/2020.
Mitä tehtiin:
FB- ja Instagram-mainonnan strategia ja toteutus
Myyntisivu valmennukselle
Myyvät sisällöt (Copywriting)
Sähköpostilistan kasvattaminen
Sähköpostimarkkinointi valmennuksen lanseerauksiin
4 onnistunutta lanseerausta 6 kuukauden aikana
Aloitimme projektin syksyllä 2019 ensimmäisen lanseerauksen valmisteluilla.
Aloimme kasvattaa Emmin sähköpostilistaa ja loimme tätä sekä myöhempää kurssimyyntiä varten Facebook- ja Instagram-mainonnan strategian.
Kirjoitin ja toteutin uudelle valmennukselle myyntisivun, jonka tehtävänä oli puhutella taustatutkimuksessamme esiin noussutta valmennuksen unelma-asiakasta.
Lisäksi toteutin muita myyntisisältöä, kuten Facebook- ja Instagram-mainokset sekä myyntiin tähtäävän sähköpostisarjan.
Tehtyjen 4 onnistuneen lanseerauksen aikana sisältöjä kehitettiin jatkuvasti tarpeellisin osin, millä varmistettiin myynnin kehitys.
Tulokset
“Olen niin onnellinen, että ymmärsin ulkoistaa”
“Mä en olisi todellakaan saanut niin mahtavaa lanseerauskampanjaa ilman Karoliinan apua. Hän auttoi mua Facebook-mainonnan kanssa, teki mulle kunnollisen myyntisivun (mitä en olisi todellakaan osannut itse tehdä), sekä sähköpostimarkkinoinnin. Nämä on sellaisia osa-alueita, mistä olen niin onnellinen että ymmärsin ulkoistaa, koska tulokset eivät muuten olisi olleet niin hyviä!”
– Emmi Lehtomaa
Kenelle toteuttamani kokonaisuus sopii?
Valmentajat, jotka haluavat saada verkosta lisää asiakkaita tai myydä digituotteitaan aikaa kestävällä tavalla.
Verkkokaupat, jotka haluavat lisää onnellisia, takaisin palaavia asiakkaita pikavoittojen jahtaamisen sijaan.
Parhaat tulokset saadaan, kun myytävän tuotteen kysyntä on ensin varmistettu ja unelma-asiakas on mahdollisimman selkeä.