MANIFESTI
MANIFESTI
Levollisempaa nettibisnestä
Me olemme intohimoisia digiyrittäjiä – digiajan ”käsityöläisiä” – jotka ratkaisevat asiakkaidensa merkittäviä ongelmia verkkokursseillaan, valmennuksillaan ja muilla tuotteillaan.
Me laitamme suhteen yleisöön & asiakkaisiimme eurojen edelle rakentaaksemme omannäköistä, levollista nettibisnestä. Ja muovataksemme samalla yrittäjyydestä mielenkiintoisen seikkailun, joka mahdollistaa elämisen omilla ehdoillamme.
Emme koskaan pyri maksimoimaan euroja tekemällä moukkamaista markkinointia: Lataamalla markkinointia täyteen toinen toistaan hurjempia lupauksia, vaatimalla ihmisten huomiota keinoja kaihtamatta, johtamalla ihmisiä harhaan... tai jopa valehtelemalla silmät kirkkaina.
Laitamme aina SUHTEEN asiakkaaseen etusijalle. Keskitymme auttamaan asiakkaitamme heidän matkallaan: Välttämään pahimpia virheitä, ylittämään pahimmat esteet ja ratkaisemaan polttavia ongelmia... ja saavuttamaan tavoitteita rakentamalla laadukkaita tuotteita.
Me emme yritä palvella kaikkia. Sen sijaan rakennamme 1000:en tosifanin joukkoa. Ja sitä kautta pitkäaikaisia, onnellisia asiakkaita.
Koska avain levolliseen nettibisnekseen käy vain onnellisten asiakkaiden* kautta.
💡 *Hinnalla millä hyvänsä hankittujen asiakkaiden ja onnellisten asiakkaiden ero on kuin yöllä ja päivällä: Onnelliset asiakkaat tuntevat luonnollista vetoa yrityksesi tuotteisiin, sisältöihin, yhteisöön, jne. Onnelliset asiakkaat eivät halua palautuksia. He ovat taipuvaisia ostamaan enemmän (ja enemmän) ajan saatossa.
Me käytämme valtaosan ajasta seuraajiemme palvelemiseen. Varmistamme pikseli pikseliltä, että markkinointimme & tuotteemme tarjoavat loistavan kokemuksen aina ensikosketuksesta viime metreille asti.
Me ymmärrämme kristallinkirkkaasti, ettei valitsemamme polku ole nopein tie ennätysmyynteihin.
Siksi pelaamme päättyvän pelin sijaan päättymätöntä peliä – jotta digibisneksemme kantaa hedelmää vielä vuosienkin päästä.
Päättyvän pelin pelaajat (eurojen maksimoijat) voivat puolestamme keskittyä juoksemaan uusimpien & kuumimpien kikkojen, taktiikoiden, salaisuuksien ja oikoteiden perässä.
Kun taas me keskitymme ymmärtämään kanssaihmisiä (aka. empatia), käyttämään ajattomia perusperiaatteita ja tarinankerrontaa markkinoinnissa.
Joten jos olet digiyrittäjä, valmentaja tai asiantuntija, johon edellä mainittu kuvaus osui… olet oikeassa paikassa.
Tervetuloa maailmaani. ❤️

Olen täällä taistelemassa moukkamaista digimarkkinointia vastaan
Olen täällä taistelemassa moukkamaista digimarkkinointia vastaan näyttämällä sinulle paremman tavan: Ihminen edellä -markkinoinnin, joka pohjautuu empatiaan, suhteen luomiseen ja tarinankerrontaan.
Netti on pullollaan harhaanjohtavaa & euronkuvat silmissä kiiluvaa -markkinointia. Ihan liian monet yrittävät jo maksimoida eurot seuraajistaan lupaamalla kuun taivaalta nappia painamalla -ratkaisuilla.
Ja sitä seuratessa on helppo unohtaa, että olemassa voi olla parempikin tapa tehdä asioita, sillä...
Paras markkinointi on kuin loistava kirja (tai TV-sarja / elokuva).
Se tarjoaa arvoa. Se vetää puoleensa oikeanlaisia ihanneasiakkaita – ja karsii vääränlaisia asiakkaita. Ihmiset viihtyvät sen parissa. Ja HALUAVAT palata sen äärelle yhä uudelleen ja uudelleen.
Myös maailman parhaimmat markkinoijat ovat asiasta samaa mieltä:
”Jos ihmiset eivät saa markkinoinnistasi arvoa, se on spämmäämistä – ei väliä, mikä mediasi on” –Sally Hogshead, huippumarkkinoija & -copywriter, Fascinate-kirjan kirjoittaja
”Markkinoinnin pitää lähtökohtaisesti aina olla arvokasta” –Gary Bencivenga, toinen huippumarkkinoija & -copywriter
Ja kun ihmiset nauttivat markkinoinnistasi, saat heidät melkein jonottamaan tuotteitasi – vaikket edes yrittäisi myydä (ainakaan perinteisessä mielessä) heille.
Tällaisella Ihminen edellä -markkinoilla luot onnellisia asiakkaita jo paljon ENNEN kuin raha edes vaihtaa omistajaa.
PLUS: Rakennat bisnekseesi yhteisöä tosifaneista, jotka puhuvat puolestasi, suosittelevat tuotteitasi ja haluavat auttaa sinua menestymään.
Ja tässä voin auttaa sinua. Joten jos tämä kuulostaa sinulta – liity täältä mukaan tekemään ihminen edellä -markkinointia.