Her Finland
Her Finland on yrittäjä, DI Varpu Rusilan kanavakokonaisuus, joka tarjoaa Suomen kulttuuriin ja kieleen liitttyviä verkkovalmennuksia ja e-tuotteita Suomesta kiinnostuneille kansainvälisille yleisöille.
Olemme tehneet Varpun kanssa yhteistyötä useita kertoja, minkä lisäksi Varpu on käynyt läpi Oikotie voitolliseen Facebook-mainontaan -verkkovalmennukseni.
Varpu on luonut yritykselleen useita digituotteita, ja tämän projektin tavoitteena oli lanseerata hänen uusin verkkokurssi Facebook- ja Instagram-mainonnan avulla.
Mitä tehtiin?
Facebook- ja Instagram-mainonnan strategia
Mainonnan toteutus lanseeraukselle
Suunnitelma lanseerauksen jälkeisestä jatkuvasta mainonnasta kurssimyynnille
Maksullisen Facebook- ja Instagram-mainonnan avulla ohjattiin ensin liikennettä rekisteröitymään live-webinaariin, jonka päätteeksi osallistujille annettiin tarjous uudesta verkkokurssista.
Maksullisen mainonnan kautta saatiin lanseerausviikon aikana yhteensä 39 ostoa, jotka olisivat voineet jäädä toteutumatta ilman maksullista mainontaa. Mainontaan käytettiin kokonaisuudessaan mainosrahaa tässä lanseerauksessa 733 dollaria.
Tulokset:
Yhdistämällä Varpun oman aktiivisen läsnäolon hänen some-kanavissa, sähköpostiviestien lähettämisen sähköpostilistalle sekä maksullisen Facebook-ja Instagram-mainonnan, pystyttiin täysin uusi tuote lanseeraamaan onnistuneesti vain 2 viikon aikana ja saavuttamaan yli 10 000 dollarin myynti.
“Lanseerauskampanjan aikana kurssia ostettiin yhteensä 105 kappaletta”
“Uuden verkkokurssin lanseerauskampanjan aikana kurssia ostettiin yhteensä 105 kappaletta, mikä tarkoittaa yli 10 000 dollarin myyntejä. Merkittävä osuus tästä tuli maksullisen FB-mainonnan kautta, ja olenkin todella iloinen, että ulkoistin Facebook-mainonnan suunnittelun ja toteutuksen Karoliinalle!”
– Varpu Rusila, Her Finland