treenaakotona.com
Jäsenyyksien myynti
Treenaakotona.com on Jukka ja Ella Kainulaisen pyörittämä verkossa toimiva kotitreenipalvelu, jota käyttää jo tuhannet tyytyväiset suomalaiset kotitreenaajat.
Jukka ja Ella halusivat lähteä kehittämään palvelun markkinointia kokonaisvaltaisesti, joten aloimme suunnitella ja toteuttaa sekä heidän Facebook-markkinointistrategiaa että sähköpostimarkkinointia.
“Kahden viikon aikana myyntiä
yli 18 000 €”
“Karoliinan ja Jyrin avulla toteutettu lanseeraus toi meille ennätystulokset palvelumme vuosijäsenyyden myynnissä. Saimme kahden viikon aikana lähes 200 uutta tilaajaa ja myyntiä yli 18 000 €.”
– Ella ja Jukka Kainulainen, treenaakotona.com
Mitä tehtiin?
Facebook-mainonnan strategia
Myyntisivun toteuttaminen
Myyvät sisällöt (Copywriting)
Liidimagneetin toteuttaminen
Sähköpostilistan kasvatus
Sähköpostimarkkinointi
Yhteistyön alussa lähdimme parantamaan treenakotona.comin Facebook-mainontaa sekä suunnittelemaan myyntitunnelia erilaisten toistuvien kampanjoiden myyntiin.
Myyntitunnelin toteuttamiseen on kuulunut myynti- ja laskeutumissivujen kirjoittaminen ja tekninen toteutus sekä muiden myyvien sisältöjen, kuten Facebook-mainosten ja sähköpostimarkkinoinnin hoitaminen.
Kaikessa tehdyssä markkinoinnissa on hyödynnetty vahvasti tarinankerrontaa.
Tulokset
Yhteistyön aikana olemme toistuvasti onnistuneet toteuttamaan kampanjoita, joiden hyviä tuloksia on pystytty monistamaan uusissa kampanjoissa. Muun muassa palvelun vuosijäsenyyttä on myyty +300 kappaletta.
Kenelle ratkaisuni sopii?
Verkkokaupoille, jotka haluavat maksimoida uuden yleisön tavoittamisen & liikenteen ohjaamisen verkkokauppaan.
Digitaalisten tuotteiden ja -palveluiden myyntiin sekä erityisesti potentiaalisten asiakkaiden ohjaamiseen sähköpostilistalle.
Valmentajille, jotka haluavat kasvattaa sähköpostilistaansa juuri oikeanlaisilla prospekteilla ja luoda pitkäaikaisia asiakassuhteita.
Parhaat tulokset saadaan, kun myytävän tuotteen kysyntä on ensin varmistettu ja unelma-asiakas on mahdollisimman selkeä.